
Serviceanmälan
Välkommen att kontakta oss på Boservice.
Om du upplever att det är kallt i lägenheten
Vi har en noggrant framtagen handlingsplan för serviceärenden som gäller kallt i lägenheten. Den är framtagen för att hållbart värna om miljön och tillsammans spara på energi. Detta är extra viktigt just nu på grund av vår omvärld. Du behöver noggrant läsa igenom dokumentet om du fryser innan du gör din serviceanmälan. Detta är viktigt!
Du kommer bland annat behöva meddela att du gjort de åtgärder som du kan göra själv samt vilken temperatur lägenheten har. Gratis termometer finns på vårt kontor att hämta. Tack för att du tar den tid som krävs för att göra egna åtgärder först innan du serviceanmäler.
Tillsammans arbetar vi för ett bra klimat i lägenheten och på ett hållbart sätt för miljön!
Fyll i formuläret nedan för att skapa ett ärende.

Tack, vi har tagit emot din anmälan
Vi kontrollerar inkommande mail några gånger varje vardag.
Du som skrivit att du önskar besök eller kontakt skall få ett samtal inom två hela arbetsdagar.
Vårt mål är att du är nöjd och vi vill gärna att du hör av dig till oss om du har några synpunkter.
Med vänliga hälsningar
Boservice för Bror Johansson & Co
Lars Lundin
Boservice
Lundin Fastighetsskötsel
Kontaktperson: Lars Lundin
Besöksadress:
Svensksundsgatan 2
416 61 GÖTEBORG
Tel: 031-707 77 68
Telefontid:
Mån-Fred 9.00 – 10.00
Övrig tid:
Tala in namn, adress, telefonnr och vad det gäller, så söker vi Er.
Jour (mycket akut) utanför kontorstid:
031-315 00 01
