Välkommen att kontakta oss på Boservice.

Vi ser din serviceanmälan i våra mobiler och den blir ett registrerat ärende.

Särskilda omständigheter:

Eftersom smittspridning av Coronaviruset just nu pågår i Sverige. Vi har informerat hyresgäster, personal & samarbetspartners vikten av att följa Folkhälsomyndighetens riktlinjer.  Klicka här. Tillsammans för att minska risken till smittspridning.

Om du upplever att det är kallt i lägenheten

Vi har en noggrant framtagen handlingsplan för serviceärenden som gäller kallt i lägenheten. Den är framtagen för att hållbart värna om miljön och tillsammans spara på energi. Detta är extra viktigt just nu på grund av vår omvärld. Du behöver noggrant läsa igenom dokumentet ”Om du fryser” innan du gör din serviceanmälan. Detta är viktigt!

Du kommer bland annat behöva meddela att du gjort de åtgärder som du kan göra själv samt vilken temperatur lägenheten har. Gratis termometer finns på vårt kontor att hämta.

Tack för att du tar den tid som krävs för att göra egna åtgärder först innan du serviceanmäler.

Tillsammans arbetar vi för ett bra klimat i lägenheten och på ett hållbart sätt för miljön!

”Om du fryser” 

[Om formuläret nedan inte laddar in adresserna, testa att ladda om sidan eller tryck på F5 för att ladda om.]


* Obligatoriskt fält

 

 

 

Boservice

Lundin Fastighetsskötsel

Kontaktperson: Lars Lundin

Besöksadress:
Svensksundsgatan 2
416 61 GÖTEBORG

Tel: 031-707 77 68

Telefontid:
Mån-Fred 9.00 – 10.00

Övrig tid:
Tala in namn, adress, telefonnr och vad det gäller, så söker vi Er.

Jour (mycket akut) utanför kontorstid:
031-315 00 01

 

 

Akut utanför kontorstid, kontakta:

Tel: 031-315 00 01